Després d'haver fet l'observació de la pomera i haver comprovat que en un parell de setmanes ha sofert un gran canvi (li han sortit fulles i algunes flors), ens hem preguntat com creix la pomera.
En primer lloc, i per grups de treball, hem fet una hipòtesi i l'hem desenvolupat mitjançant esquemes i dibuixos en una cartolina. Després cada grup ha exposat les seves idees a la resta de companys de l'aula.
Tot seguit, hem consultat algunes fonts d'informació (llibres, internet, vídeos...) i hem fet un experiment amb clavells blancs. Aquest experiment consisteix en posar els clavells amb aigua tenyida amb colorant alimentari, i observar què els hi passa al cap d'uns dies. Tot això ens ha servit per saber si la nostra hipòtesi era la correcta.
Com que ens hem adonat que hi havia coses a modificar, hem refet els treballs inicials i ho hem posat en comú amb tot el grup.
Aquestes fotos son molt xules perque ensenyen com treballen els nens, que guapos!!!!!
ResponEliminaHola soc la Leire Escobar de 5èB, a mi m'agrada molt mes treballar en projecte, perque es molt mes divertit i a sobre aprenc coses dels altres companys, no nomes tinc les meves ideas puc aprendre coses d'altres companys i ells de mi.
ResponEliminaEm va agradar molt l'experiment dels clavells. Encara que es veia millor quan el clavell ja s'havia pansit. Vam posar aigua en una ampolla, despres colorant i vam esperar uns dies haviam que passava, vam dir ipotesis que podrien ser certes o potser ens vam equivocar. Al final va ser que les petals delñ clavell es van posar del color del colorant.
ResponEliminaLeire Escobar 5èB.
Hola sóc l'Aleix Monleón Burgos de 5éB i aixó del bloc es molt interessant ja que amb el bloc li pots explicar coses el teu pare o mare o germana i enves de portar tot el material a casa i moltes coses importants com per exemple la avinguda del general de l'Escola Pia i pel bloc i desde casa meva li puc explicar
ResponEliminaque xulllooooo
fins aviat