L’alumnat de 5è va començar el dia escoltant la història d’Alice in Wonderland, explicada per l’auxiliar de conversa de l’escola, la Lee. Més tard, vam distribuir els alumnes per grups i van començar a treballar tot inventant jocs per els nens i nenes de 1r, 2n i 3r de primària. Els jocs estaven destinats a treballar vocabulari específic, com ara parts del cos, números, animals, accions i d’altres temes que els alumnes estan treballant en l’assignatura d’anglès, i així aprendre-ho d’una manera més lúdica. Van crear les pautes del joc, diferents materials i instruccions per al seu desenvolupament. A la tarda, tots els alumnes es van distribuir pel pati de secundària i van rebre els alumnes de 1r, 2n i 3r amb molta il·lusió. Tots els jocs van sortir molt bé gràcies a professorat i pares que van venir a fer un cop de mà. La llengua vehicular per dur-los a terme va ser l’anglès.
English Day
L’alumnat de 5è va començar el dia escoltant la història d’Alice in Wonderland, explicada per l’auxiliar de conversa de l’escola, la Lee. Més tard, vam distribuir els alumnes per grups i van començar a treballar tot inventant jocs per els nens i nenes de 1r, 2n i 3r de primària. Els jocs estaven destinats a treballar vocabulari específic, com ara parts del cos, números, animals, accions i d’altres temes que els alumnes estan treballant en l’assignatura d’anglès, i així aprendre-ho d’una manera més lúdica. Van crear les pautes del joc, diferents materials i instruccions per al seu desenvolupament. A la tarda, tots els alumnes es van distribuir pel pati de secundària i van rebre els alumnes de 1r, 2n i 3r amb molta il·lusió. Tots els jocs van sortir molt bé gràcies a professorat i pares que van venir a fer un cop de mà. La llengua vehicular per dur-los a terme va ser l’anglès.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada