Un cop a la classe, tots s'han girat d'esquenes per no veure la foto o la projecció que s'explicava, i així poder-se imaginar el paisatge i poder comentar després, quan ja la miraven, si la seva suposició era correcta o no. Un gran esforç imaginatiu, moments relaxants i paraules ben triades, compartits entre tots.
divendres, 31 de maig del 2013
TREBALLEM EL VOCABULARI
Aquests dies a la classe de llengua castellana de 6è hem estat
treballant l'ús de vocabulari descriptiu a nivell oral. Primer hem
estudiat a classe uns exemples sobre com enriquir una descripció d'un
paisatge: explicant el què veien, imaginant què escoltaven o oloraven, i
finalment quin estat d'ànim els causava. Cadascú a casa ha buscat una
imatge suggerent i, qui volia, s'ha preparat un guió amb allò que
considerava més interessant.
Un cop a la classe, tots s'han girat d'esquenes per no veure la foto o la projecció que s'explicava, i així poder-se imaginar el paisatge i poder comentar després, quan ja la miraven, si la seva suposició era correcta o no. Un gran esforç imaginatiu, moments relaxants i paraules ben triades, compartits entre tots.
Un cop a la classe, tots s'han girat d'esquenes per no veure la foto o la projecció que s'explicava, i així poder-se imaginar el paisatge i poder comentar després, quan ja la miraven, si la seva suposició era correcta o no. Un gran esforç imaginatiu, moments relaxants i paraules ben triades, compartits entre tots.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
A mi m'ha agradat molt l'activitat perque no habiem d'escriure només imaginar Arnau Úbeda
ResponElimina