dimarts, 23 de febrer de 2016

Lectura compartida

Aquesta estratègia cooperativa comença amb un membre de l'equip llegint el primer paràgraf d’un text. La resta han d’estar atents. A continuació, l’alumne o alumna següent (el segon, seguint la direcció de les agulles del rellotge) ha d’explicar el que ha llegit i fer-ne un resum. Els que venen a continuació (el 3r i el 4t) diuen si el resum és correcte i, si cal, el matisen o l’amplien. El 2n alumne o alumna llegeix el segon paràgraf, el 3r en fa el resum, i el 4t i el 1r diuen si és correcte, o l’amplien o el matisen. I així successivament fins que han llegit tot el text. Si hi ha una paraula que no entenen, fins i tot després d’haver consultat el diccionari, el portaveu de l’equip ho diu al mestre o a la mestra, la qual ho demana als altres equips (que estan llegint el mateix text). Si algú ho sap, ho explica i diu, a més, com ho han deduït.

Us deixem un video per mostrar-vos com ho hem portat a terme a les classes, en aquest cas, amb el tema dels animals invertebrats.


Lectura Compartida from Escola Pia 2 on Vimeo.

3 comentaris:

  1. M'agrada molt la técnica de la lectura compartida i em sembla molt interesant

    VICTOR (·__·)

    ResponElimina
  2. hola soc la TXELL i jo trobo que aquestes tecniques son molt divertides
    i aprens molt
    es molt xulo!!!!!

    ResponElimina
  3. Em sembla molt interasant aixo de la lectura compartida!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...