dimecres, 13 de març del 2013

INVENTIONS!!

El passat divendres 8 de març vam fer les exposicions dels invents de coneixement del medi en anglès. En aquesta assignatura hem estat treballant els invents i els inventors dels segles XIX i XX durant tot el segon trimestre i com a projecte final han creat en grups un invent innovador i amb materials reciclats. Durant les exposicions han mantingut una actitud molt professional explicant per a què serveixen els seus invents, quin preu tindrien al mercat i com van decidir entre tots crear-lo. Tot això en llengua anglesa i amb uns minuts de preguntes i respostes després de cada projecte. Han creat invents tan divertits i originals com un cotxe ambientador, un robot que arregla coses trencades, un barret d'emocions, un joc de futbol, etc. La impressió general ha estat molt bona tant per les mestres de medi en anglès com per els nens que han gaudit molt del treball en grup i de la experiència en general.

4 comentaris:

  1. Va ser bastant divertit perquè vam fer invents i ens ho vam passar molt bé amb els amics
    LAIA SERRA LÓPEZ

    ResponElimina
  2. Em va agradar molt fer aquest treball, perquè amb les nenes del meu grup ens ho vam passar molt bé creant-lo, i ens vam esforçar molt perquè ens quedés bé l'afilador de forquilles.
    Sílvia Panés

    ResponElimina
  3. M'ho vaig passar molt bé, perquè mentres el feiem em vaig divertir molt, ens vam esforçar molt i durant l'exposició ho vam fer molt bé.

    Meritxell Borràs

    ResponElimina
  4. Va ser divertit perquè ho feiem en grup hi ha mi m'agrada fer coses amb equip.
    També va ser divertit la presentación als companys perquè m'entre ho explicavem jugave perquè s'entenguès millor.
    Ha si, vem fer uns minis camps d'esports!!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...